5.07.2014

i'm here to kick ass and chew bubblegum and i'm all out of bubblegum

...a zatem wreszcie udało mi się uwolnić od sesji, zdałam egzamin licencjacki (a co mi tam, pochwalę się - na 4+) i mam tak zwany Czas Wolny. Prawie wolny, bo muszę jeszcze pozałatwiać parę przyziemnych spraw. Sądzę jednak, że wieczorami zajmę się dla relaksu pisaniem następnego rozdziału, więc jakoś tak niedługo pewnie się pojawi ;) Pozdrawiam wszystkich czytających i oczekujących, w tym Karolinę/Yukkino - dziękuję ładnie, nie odpisywałam już w komentarzu właśnie przez wzgląd na to, że dziś zamierzałam dodać tego posta :D

A w ramach bonusu na osłodę czekania - rysunek Tatsu, postaci z mojego drugiego opowiadania, które niektórzy spośród czytelników, co mnie mile zaskoczyło, pamiętają. Jeśli ktoś zainteresowany, mogę podrzucić linka.
Do następnego! :)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem zainteresowana! *skacze z podniesioną łapką*
    I nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Uprzedzam, że jest starszawe, pisałam je równolegle ze starą wersją tego opowiadania. A tak w ogóle to yaoiec :D http://kakuzu-tatsu.blog.onet.pl

      Usuń
    2. Mam neta! *zaciesz* Ogólnie nie jestem fanką Yaoi, jednak z ciekawości zajrzalam... I tak zostałam XD
      Nawet jeśli to nie mój świat i opowiadanie nie jest najmłodsze, muszę cię pochwalić, bo też się wciagnelam. Tatsu jest genialny, a Kakuzu strasznie współczuję takiej udręki XD jestem jeszcze w trzecim rozdziale i mam zamiar odczytać do końca *w* mój sposób postrzegania świata ulega zakrzywieniu XD

      Usuń
    3. Matko... najgorszy jest ten rozdział, gdzie oni w końcu... jestem nim tak zażenowana, że nawet nie zmuszę się do przeczytania tego teraz, po latach XD

      Usuń
    4. To może jednak nie ryjmy mojej psychiki..? XD
      Tak przy okazji... Jestem zdziwiona, że ludzie nie lubią Tatsu XD osobiście go ubóstwiam, chociaż Kazik był, jest i będzie moim numerem uno w całej tej tracącej sens mandze. Dlatego też ucieszyłam, kiedy przeczytałam, że w tym opowiadaniu odegra wielką rolę *w* Lol XD

      Usuń
    5. Mianowałam cię do Versatile Blogger Award: http://dzienniczek-pamietniczek.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award.html?m=0

      Usuń